DIY for dummies: jak nabić ćwieka

Może się tak zdarzyć, że będę chciała zademonstrować tu moje talenty rękodzielnicze. Jako że tych talentów nie mam zbyt wiele i muszę sobie radzić z palcami odpowiadającymi szerokością parówkom, to prezentacje nie będą spektakularne. Tak czy owak, sprawia mi to przyjemność, więc od czasu do czasu może się coś takiego pojawić. Przynajmniej dopóki nie pojawią się fani, którzy się temu sprzeciwią.

Dziś pierwszy przypadek – glamrockowa bransoletka z ćwiekami. Do jej wykonania potrzebne są (jak nazwa wskazuje) ćwieki i do tego tasiemka/wstążka. Oto ćwieki:

Ćwieki można zakupić na niezawodnej stronie Allegro.pl, dokładniej rzecz ujmując na:

Allegro – ćwieki

Jakąś wstążkę ja osobiście zawsze gdzieś mam, a to ze starego opakowania po prezentach, a to wyciągniętą ze starej piżamy…

A oto i cały zestaw potrzebnych składników:

W celu stworzenia powyższego dzieła należy dokonać następujących czynności: wyznaczamy środek wstążki i przyczepiamy ćwieki po obu stronach, symetrycznie do środka. W moim przypadku ćwieków jest 6 po lewej oraz 6 po prawej stronie. Oto proces:

A oto i efekt końcowy w różnych typach oświetlenia:

Życzę powodzenia.

Wymerdaj komentarz ;D