Centralny narząd układu krwionośnego

Pogodziłam się już z myślą, że większość rzeczy w naszym domu pochodzi z rozmaitych azjatyckich krajów. Cóż, chciałabym inwestować w jakość i w lokalne marki, ale nie wiem, czy kiedykolwiek będzie mnie stać na to, żeby 100% mojej szafy i mieszkania było ‚Made in Poland’. Trudno, dopóki mogę sobie od czasu do czasu pozwolić na coś specjalnego, to da się z tym żyć.

Tym bardziej cieszę się, kiedy odkrywam polskich twórców, którzy produkują wyjątkowe produkty w moim stylu. Nieistotne, czy chodzi o spodnie, czy talerze ;) Do grona lubianych przeze mnie krajowych (choć nazwa tego wcale nie sugeruje)  projektantów dołączył ostatnio After Hours Design. Geometria – okazuje się, że w przypadku grafik tyle wystarczy mi do szczęścia.

Cube:

Cube

Drop:

Drop

Dudu:

Dudu

Geofolk:

Geofolk

Heart (mój ulubiony – znajdziecie na to dowód na końcu wpisu…):

Heart

Mr. Wolfie:

Mr Wolfie

Mr. Rabbit:

Rabbit

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej After Hours Design.

O After Hours Design napisałam nie bez kozery – od niedawna sama posiadam w domu dwie z ich grafik. Pokazałam je i opisałam w ramach jednego z wpisów na portalu Dom z Pomysłem – tutaj możecie się im przyjrzeć. Zachęcam :)

Deser

2 thoughts on “Centralny narząd układu krwionośnego

Wymerdaj komentarz ;D

