Otwarte palenisko ogrzewające wnętrze pomieszczenia

Próbowałam, naprawdę próbowałam. Nie mam sobie nic do zarzucenia. Grzecznie wstawałam rano, uśmiechałam się mimo mgły za oknem, wyciągałam z szafy bez marudzenia coraz cieplejsze kurtki i swetry, nie płakałam wychodząc z pracy po zachodzie słońca. Próbowałam, ale już nie mogę się dłużej oszukiwać – nie znoszę jesieni. Dołują mnie spadające, gnijące liście, chłód połączony z pluchą i ciemność. Nie pomagają mi grzańce, koce, ani nawet wełniane kapcie przeszmuglowane z Ukrainy przez moją siostrę. Ble, jesień, ble.

W naszym mieszkaniu nawet kaloryfery się buntują i nie chcą grzać. Siedzę wobec tego w dwóch parach skarpet i w dresie, rozważając zakup kalesonów (sprawdziłam dla pewności – jest coś takiego, jak damskie kalesony!). A żeby nie zwariować i nie zamarudzić Was na śmierć, pocieszam się marzeniami o kominku :D Taki sobie dziś wymyśliłam sposób. Najbardziej podoba mi się koncept kominka w łazience – GENIALNE!!! Nigdy nie próbowałam, ale wydaje mi się, że leżenie w wannie pełnej gorącej wody i patrzenie na ogień musi mieć w sobie coś magicznego. Spotkanie żywiołów :D W dodatku nie musiałabym martwić się o swoje bezpieczeństwo – w końcu miałabym pod ręką litry do gaszenia ewentualnych pożarów.

Za każdą z tych łazienek oddałabym wieeele, zwłaszcza w niemiłosiernie nam panującym listopadzie.

Bathroom with fireplace 1

via digsdigs.com

Bathroom with fireplace 2

via karenbarlow.blogspot.com

Bathroom with fireplace 3

via klozmode.com

Bathroom with fireplace 4

via icoupie.com

Bathroom with fireplace 5

via thehome-journal.com

Bathroom with fireplace 6

via hazardousdesign.blogspot.com

Bathroom with fireplace 7

via decorpad.com

Bathroom with fireplace 8

via whapin.com

Bathroom with fireplace 9

via jpsinteractive.org

Cóż mi pozostało… Ech.

Deser

via cometraveltheworldwithme.com

Wymerdaj komentarz ;D

