Plik zszytych kartek papieru, który służy do zapisywania osobistych notatek

Uwielbiam dostawać notatniki. Na szczęście mój brodaty towarzysz o tym wie i regularnie dostarcza mi nowe, najczęściej w trakcie naszych podróży. Nigdy nie zapisuje wszystkich od razu, jakoś mi ich szkoda – zazwyczaj długo czekam na tematy godne opisania. W związku z tym zawsze mam przynajmniej parę czystych kajetów w zapasie, czekają na swoją kolej. Artykuły piśmiennicze czekające w kolejce nie przeszkadzają mi jednak w zachwycaniu się tymi, których jeszcze nie posiadam ;D

Swoją drogą przeraża mnie momentami, jak bardzo jestem uzależniona od klawiatury! Klikamy, piszemy i walimy w te klawisze, czasem tygodniami nie biorąc do ręki długopisu czy ołówka. Ach, ten postęp. Ostatnio przyniosłam do pracy pióro i zapisuję wszystkie mniej lub bardziej nieistotne szczegóły, bo miło tak sobie czasem popisać.

A oto dzisiejsza selekcja, przyjęłabym chętnie każdy!

Etsy notebook 1

SubtleActs via etsy.com

Tutaj plus za zdjęcie z kotem:

Etsy notebook 2

Etsy notebook 2b

SlimNote via etsy.com

Etsy notebook 3

EverlastingDoodle via etsy.com

Etsy notebook 4

CrimsonHollow via etsy.com

Etsy notebook 5

TrimmingsShop via etsy.com

Etsy notebook 6

EverlastingDoodle via etsy.com

Poniższy dziennik większości ludzi wyda się pewnie dziwactwem. Można w nim planować, w co danego dnia autor powinien się ubrać. Przyznaję, że w tym kierunku mam odchyły i w trakcie studiów prowadziłam coś takiego. W sumie to mogłabym nawet wrócić do tego zwyczaju – oszczędzałam wtedy tyle czasu! Podsumowując – przydałby mi się taki!

Etsy notebook 7a

Etsy notebook 7b

FashionaryOnline via etsy.com

Z kolei ten nie wyróżnia się może kreatywnością na tle pozostałych, ale marzy mi się oprawiony w skórę zeszyt :) Taki mięciutki, skrzypiący i pachnący.

Etsy notebook 8

LeatherRock via etsy.com

I coś dla fanów Wesa Andersona. Przy okazji – w sobotę oglądałam przypadkiem Grand Budapest Hotel. Nie dość, że przyjemny, to jeszcze jaki ładny! Polecam estetom.

Etsy notebook 9a

Etsy notebook 9b

BestPlayEver via etsy.com

Etsy notebook 10

Alfamarama via etsy.com

A na deser najnowszy notatnik z mojej osobistej kolekcji – czeka na biurku.

Deser

via thepresentfinder.co.uk

Wymerdaj komentarz ;D

