Jednośladowy pojazd napędzany siłą ludzkich mięśni

Obliczyłam, że właśnie trwa już trzeci sezon mojego śmigania na hulajnodze (swoją drogą wciąż na tej samej – muszę sprawdzić, co ładnego pojawiło się na rynku). Najczęściej wybieram krótkie dystanse, czyli z metra do pracy i z powrotem, ale kilometr do kilometra i nogi chudną ;] Zresztą nie mam wyrzutów, bo taka już jest specyfika hulajnogi, że daleko się na niej nie zajedzie. Dlatego od czasu do czasu napada mnie chęć na zakup roweru (tak, wiem, mogę wypożyczyć, ale nie chcę jeździć na brzydkim ;P). Myślę przez chwilę, jaki to wspaniały pomysł, ale szybko wraca główny argument: gdzie ja go będę trzymała?

Hulajnogi można złożyć, a nawet niezłożone nie zajmują dużo miejsca. Ale z rowerem byłby problem – na balkonie by zerdzewiał, piwnicy nie mamy, a korytarz stałby się zupełnie nie do przejścia. I tym sposobem rzeczonego pojazdu do dziś nie mam. No i pewnie nie będę miała przynajmniej przez najbliższe parę lat, ale może dzięki tym zdjęciom zainspiruję tych, którzy używają swoich jako wieszaków na ubrania – można inaczej! :D

Bicycle hanger 1

via design-milk.com

Bicycle hanger 2

via livininthebikelane.blogspot.com

Bicycle hanger 3

via fantastic-dl.blogspot.com

Bicycle hanger 4

via remals.com

Bicycle hanger 5

via womenideass.com

Bicycle hanger 6

via kitchenideaspicture.com

Bicycle hanger 7

via lushome.com

Bicycle hanger 8

via designboom.com

Bicycle hanger 9

via iidudu.com

A na deser – tematyczna lampa, podoba mi się :]

Deser

via decomanka.blogspot.com

Wymerdaj komentarz ;D

