Służy do wycierania śladów ołówka z papieru

Żyję i mam się dobrze. Zmiana pracy to jednak strasznie wymęczające zajęcie, mimo że marzyłam o nowej od lat ;] W każdym razie trochę się już ogarnęłam i jest zdecydowanie lepiej, więc mogę już spokojnie wracać do Terrierowej formy. Nareszcie!

Mój wielki come back wypadł na dzień cyklu o przedmiotach użytkowych. Tym razem gryzę temat z nieco innej perspektywy – nie chodzi o niezwykły design zwykłych rzeczy, ale o tworzenie hmm ‚sztuki’ z tego, co mamy pod ręką. Poniższe ‚obrazy’ raczej nie trafią do muzeów (chyba że sztuki współczesnej, tam nigdy nie wiadomo), ale w samym pomyśle jest moim zdaniem coś godnego uwagi. Od czasu do czasu warto sobie przypomnieć, że tak naprawdę wszystko jest w jakiś sposób niezwykłe (jeśli to stwierdzenie zabrzmiało trochę jak z książek Paulo Coelho, to bardzo przepraszam). Swoją drogą chyba nadal myślę za dużo o pracy, skoro wynajduję takie inspiracje.

Stationery compositions 1

Stationery compositions 2

Stationery compositions 3

Stationery compositions 4

Stationery compositions 5

Stationery compositions 6

via stationery-compositions.tumblr.com

Na deser chciałam znaleźć gumkę do ścierania o kształcie Terriera i ponoć tak to wygląda (chociaż ja tego nie widzę ;D):

Deser

via papyrusonline.com

Wymerdaj komentarz ;D

