España, część III

Tak się składa, że niniejszym kończy się wtorek – pora na drugi odcinek cyklu przedmiotów użytkowych. Będzie krótko, bo trudno mi się powstrzymać, żeby sobie nie ponarzekać. Po urlopie przeżywam spektakularne zderzenie z rzeczywistością. Jakby tego było mało, zamiast spać do rana obudziłam się po krótkiej drzemce, a z drzemki wstaję zawsze lewą nogą.

Dzisiejszy przykład został zaprojektowany przez hiszpańskich designerów – Álvaro Goula i Pablo Figuera. Wybrałam ich, żeby powstrzymać się od pesymizmu i przypomnieć sobie o zwiedzanej w ubiegłym tygodniu Barcelonie ;] Bardzo mi się spodobało ich określenie twórczości – beauty business. Czyli chodzi o to, żeby tworzyć komercyjne przedmioty z odrobiną piękna. Takie podejście doskonale do mnie przemawia.

Projekt, który wybrałam, wygląda dość niepozornie – jest po prostu artykułem piśmienniczym. Czasem łapię się na tym, że właściwie nie piszę już nic odręcznie i muszę przyznać, że strasznie mnie smuci stopień, w jakim klawiatury opanowały nasze życia. Lubię pisać :) Kiedy chodziłam do szkoły, zdarzało mi się przepisywać w domu jeszcze raz notatki, żeby było pięknie i równo (tak, też się dziwię, że do dziś mam przyjaciół, których to wtedy ode mnie nie odstraszyło). Używałam najczęściej ulubionego parkera – długopisu, który mam do dziś (a nawet mam dwa – przez przypadek schowałam pierwszy egzemplarz w szufladzie ze sztućcami i kupiłam drugi, zanim znalazłam go po kilku miesiącach..). Nie przepadałam za ołówkami, sama nie wiem dlaczego. Być może chodziło o hmm brak stabilizacji w dłoni :D

Wreszcie pojawiło się na to rozwiązanie. Idealne!

Lapiz 1

Lapiz 2

Lapiz 3

via goulafiguera.com

A na deser sofa Orwell – chętnie bym się z niej natychmiast zanurzyła. Nazwa znakomicie oddaje pomysł – każdy z nas potrzebuje się czasem schować, nawet u siebie. Tak jak ja dziś :D O, obyło się prawie bez narzekania!

Deser 1

Deser 2

via goulafiguera.com

Wymerdaj komentarz ;D

