España, część I

Tak, wiem, że tydzień temu chwaliłam się nadchodzącymi wakacjami i mogłabym się już uspokoić. Ale nie mogę! :D Do wylotu został tydzień, więc szczerze mówiąc nie mogę myśleć o niczym innym. Nie mogę się doczekać!

Przypomniało mi się, że nawet byłam już kiedyś w Hiszpanii, ale to było ponad dziesięć lat temu, w liceum. Nie pamiętam zbyt wiele. Chyba byłam za młoda, żeby docenić, jaka wspaniała jest Barcelona. Wstyd przyznać, że z całodniowego pobytu w tym mieście najbardziej pamiętam podświetlane fontanny. Cóż, dobrze chociaż, że z wiekiem mój gust się poprawia, a nie pogarsza.

W każdym razie, żeby zrobić pożytek ze swojej monotematyczności, postanowiłam dowiedzieć się przed wyjazdem co nieco o hiszpańskich designerach. Dzisiejsza trójka projektantów przyciągnęła mnie w mig swoją nazwą – Mermelada Estudio. Brzmi pysznie! A oto oni:

Mermelada Estudio

Doceniłam ich oczywiście nie tylko za nazwę, ale również za wspaniałą zabawę przedmiotami codziennego użytku. A do tego te szkice, są uuurocze :]

Birds – noże kuchenne przypominające wyglądem ptaki. Może to siła sugestii, ale widzę to!

Mermelada Estudio_birds 1

Mermelada Estudio_birds 2

Mermelada Estudio_birds 3

Mermelada Estudio_birds 4

Mon Oncle – grill ukryty w walizce vintage. Z takim to nie wstyd wyruszyć na piknik.

Mermelada Estudio_mon oncle 1

Mermelada Estudio_mon oncle 2

Mermelada Estudio_mon oncle 3

Mermelada Estudio_mon oncle 4

Trama – roślinny stół ogrodowy. Podoba mi się to połączenie, w salonie wyglądałoby może dziwacznie, ale w ogrodzie – o, tak.

Mermelada Estudio_trama 1

Mermelada Estudio_trama 2

Mermelada Estudio_trama 3

Mermelada Estudio_trama 4

I na deser coś zaprojektowanego chyba specjalnie dla mnie – huśtawka do zawieszenia w mieszkaniu. Zawsze chciałam mieć coś takiego :]

Mermelada Estudio_nansa 1

Mermelada Estudio_nansa 2

Mermelada Estudio_nansa 3

Mermelada Estudio_nansa 4

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Mermelada Estudio.

Wymerdaj komentarz ;D

