Podrodzina ptaków z rodziny kaczkowatych

Trzydziestka zbliża się i zbliża, to coraz bardziej niepokojące. A na starość, wiadomo, bezwiednie napadają nas wspomnienia z lat młodości. Na przykład – ostatnio przypomniały mi się czasy, kiedy nie byłam w stanie zasnąć w ciemności. Lampka musiała świecić całą noc, bo przecież w przeciwnym razie napadłyby mnie duchy i potwory. Najgorsze były te chwile, kiedy wyczerpywała się żarówka…

Teraz powinnam śmiać ze swoich dziecinnych, nieuzasadnionych lęków, ale niestety strach pozostał. Kiedy zasypiam sama, to wciąż nie lubię być w całkowitej ciemności. Na szczęście odkryłam nieinwazyjny sposób na moją przypadłość: lampki Heico! Dają tak łagodne światło, że spokojnie można przy nich zasnąć. A do tego te kształty! Wiem, dostarczam Wam lekką dawkę kiczu, ale mi się podobają :] Urocze!

Heico standing duck

Heico hanging duck

Heico bunny rabbits

Heico bunny rabbit pink

Heico bunny rabbit blue

Heico mushroom

Heico mushroom pink

via petithome.co.uk

To tylko kilka przykładów, Heico oferuje też jelenie, psy, koty i inne zwierzaki.

A dlaczego w ogóle o nich napisałam? Otóż podczas mojego pobytu w Monachium (na który narzekałam w ostatnim wpisie) kupiłam małą wersję króliczka, jest rozkoszna!

Deser

Wymerdaj komentarz ;D

