Miasto na prawach powiatu w południowych Niemczech

Zamarudziłam dziś na fejsbukowym profilu, że nadchodzą ciężkie dni. Jutro pobudka o 4:30 i do Niemiec, powrót na szczęście już po jednej samotnej nocy w hotelu. Moje obawy budzą zwłaszcza wspomnienia z zeszłorocznego września, kiedy to brałam udział w podobnej konferencji w tym samym mieście. Otóż w ramach wieczornej rozrywki organizatorzy wsadzili nas do obskurnego tramwaju obwieszonego sztucznymi wieńcami i plastikowymi preclami. Do tego zaserwowano nam absolutnie obrzydliwy posiłek w zajezdni (nawet w biednych czasach studenckich bym nim pogardziła!), Rihannę i inne takie w wersji na akordeon i dość obleśne panie przebrane w lokalne ludowe stroje. To było naprawdę jedno z najbardziej żenujących wydarzeń w moim życiu. Chyba zresztą świadczy o tym fakt, że mam odwagę podzielić się nim dopiero po przeszło 9 miesiącach.

Nie chce mi się zdradzać, co to za wspaniała firma, w której pracuję, ale zna ją każdy. Na szczęście, tak jak pisałam ostatnio, to już moje ostatnie miesiące, więc postaram się przeżyć te chwilę inaczej, delektując się końcem ;D Obiecuję nie wspominać już w kolejnych wpisach o moim wypowiedzeniu, po prostu jestem jeszcze podekscytowana.

Tak czy owak, jako że staram się być człowiekiem obiektywnym, postanowiłam wyszukać jakiegoś designera z Monachium, który byłby godny wpisu. I tak wpadł mi w oko Florian Schmid. Nie chodzi tu nawet o estetykę, a raczej o metodę. Te meble mają w sobie cement! Materiał, z którego są stworzone, jest zaimpregnowany właśnie cementem – można nim manipulować przez 24 godziny, zszywać, zaginać, poprawiać, a potem koniec!

Stitching concrete 1

Stitching concrete 2

Stitching concrete 3

Stitching concrete 4

Stitching concrete 5

Stitching concrete 6

Technologia budzi szacunek, ale co z praktycznością? Na deser parę dowodów na to, że da się na tym siedzieć. Nie wiem, czy wygodnie, ale nawet jeśli nie, to piękno wymaga cierpienia.

Deser 1

Deser 2

Wszystkie zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony internetowej Floriana Schmida.

2 thoughts on “Miasto na prawach powiatu w południowych Niemczech

Wymerdaj komentarz ;D

