Przetwornik przekształcający prąd elektryczny w falę akustyczną

Ten tydzień był, a nawet jest, bardzo intensywny. Przyniósł dużo emocji, dużo stresu, ale przede wszystkim wspaniałych wiadomości i olbrzymiej ulgi. Między innymi – zdobyłam się wreszcie na odwagę, żeby złożyć wypowiedzenie i nie mam zamiaru żałować tego ani przez chwilę. Zobaczymy, co przyniosą najbliższe miesiące, ale zapowiada się nieźle. Szklanka jest zdecydowanie do połowy pełna. Za to ze względu na nadmiar emocji i zmęczenie wpis może okazać się dziwaczny, ostrzegam.

Bo tym razem pokazuję coś, co mi się nie podoba, taka odmiana ;D Zastanawiałam się, czy Terrier to na pewno dobre miejsce na demonstrowanie kiczu, ale jednak nie mogłam się powstrzymać. Bo, po pierwsze: będą psy, a po drugie: projektant stojący za dzisiejszym konceptem – Sander Mulder – ma dystans i sam nazywa ten pomysł funkcjonalnym kiczem. A dlaczego? Hmm, sami zgadnijcie:

Woofers speakers 1

W tych psach jest coś przerażającego! :D

Woofers speakers 2

Woofers speakers 3

Woofers speakers 4

Woofers speakers 5

via sandermulder.com

Jak się okazało, głośnik w psie to całkiem popularny pomysł, znalazłam ich jeszcze kilka. Ten jest moim faworytem, bałabym się go najbardziej:

Deser 1

Deser 2

via matteocibicstudio.com

Wymerdaj komentarz ;D

