Statek powietrzny cięższy od powietrza

Niecały tydzień temu wróciłam z ostatniego relaksującego wyjazdu, a już nie mogę przestać planować w głowie nowego. Taka już ze mnie maruda. Następna poważna (czyli z udziałem samolotu) podróż zapowiada się na maj, ale w międzyczasie zawsze mogę sobie pomarzyć. I tym sposobem odkryłam projekt opakowań do żywności rozdawanej w trakcie lotów jednej z indyjskich linii lotniczych. Śliczne! Przywykłam do tanich linii latających po Europie, więc nie wyobrażam sobie nawet jedzenia w czymś tak designerskim ;D

Print

Print

I jeszcze raz, żeby móc się dokładnie przyjrzeć:

Print

Print

Print

Print

A na koniec lotniczy deser:

Print

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony The Dieline.

Wymerdaj komentarz ;D

