Naturalny zbiornik wodny, część oceanu

Kilka lat temu odkryłam, że najlepszym miejscem na wakacje są dla mnie wyspy (im mniejsze tym lepsze). Nie do końca wiedziałam dlaczego, ale skłaniałam się ku takim właśnie wyjazdom i to zdecydowanie sprzyjało mojemu relaksowi.

Ostatni weekend spędziłam nad polskim morzem (przyznaję ze wstydem, że pierwszy raz w życiu byłam w Trójmieście…) i wreszcie uświadomiłam sobie, o co chodzi z tymi wyspami. O wodę! Chętnie pozwiedzam miasto czy pochodzę po górach (chociaż to drugie mogłoby spowodować palpitacje serca), ale jeśli nie spędzę przynajmniej paru godzin nad połacią wody, to nie odpocznę. To odkrycie nieco mnie zaskoczyło, zwłaszcza zważywszy na to, że nie przepadam za opalaniem się ani pływaniem. Ale coś w tym jest: ostatnie dwa dni przeleżałam w kurtce na plaży i do dziś nie mogę pozbyć się piasku, ale czułam się, jakbym była w zupełnie innym świecie :]

Zaczęłam się nawet zastanawiać, czy mieszkając blisko jakiegoś sensownego akwenu korzystałabym z jego dobrodziejstw, czy też szybko by mi spowszedniały. Na wszelki wypadek zdecydowałam już, jakie chciałabym mieć wnętrze – neutralne ;D Takie, które nie odwracałoby uwagi od morza za oknem (widok przede wszystkim!). Z czegoś takiego byłabym baaardzo zadowolona:

House on the sea 1

House on the sea 2

House on the sea 3

Nie chciałabym, żeby mój nadmorski dom był zbyt marynistyczny. Nie przepadam za tym stylem, zwłaszcza że w bliskiej odległości od wody byłby zdecydowanie zbyt dosłowny. I dlatego tym bardziej podobają mi się te wnętrza – morskie akcenty są ograniczone do minimum i tak naprawdę głównie poniższe zdjęcie sugeruje, co może znajdować się w okolicy:

House on the sea 4

House on the sea 5

House on the sea 6

House on the sea 7

via miss-design.com

Morze morzem, znakomite, ale poza tym zupełnie zapomniałam, jak pysznie smakują gofry :D

Deser

via makaronirodzynka.blogspot.com

4 thoughts on “Naturalny zbiornik wodny, część oceanu

Wymerdaj komentarz ;D

