Państwo w zachodniej Afryce nad Zatoką Gwinejską

Zazwyczaj od razu wiem, czy coś mi się podoba, czy też niekoniecznie. Wystarczy mi jedno szybkie spojrzenie na wieszaki w sklepie i już mogę zawrócić do wyjścia. Z wnętrzami podobnie – albo grzeją, albo ziębią. Oczywiście od każdej reguły są wyjątki – niektóre rzeczy podobają mi się, choć nie od pierwszego wejrzenia. Być może to kwestia ewolucji mojego gustu, a może po prostu pewnych mebli nie należy oceniać hmm zbyt powierzchownie.

Oddzielna kategoria to projekty, które widziałam wiele razy i sama nie wiem, co o nich myśleć. Należy do nich sofa Togo. Została wprowadzona na rynek czterdzieści lat temu i nadal cieszy się popularnością, więc często można ją dostrzec w magazynach wnętrzarskich. Początkowo nie przypadła mi do gustu, taki tam wypchany worek leżący na ziemi. Później widziałam ten mebel jeszcze wiele razy i zdążyłam przywyknąć, ale daleko mi do darzenia go sympatią. Naprawdę nie jestem w stanie powiedzieć, czy chciałabym go mieć u siebie.

Z jednej strony – wiedząc, jak trudno znaleźć sofę w ciekawym żywym kolorze (wybór materiałów w większości salonów ogranicza się do wszelkich szarych i beżowych odcieni, kwiatowych wzorów i kilku standardowych ohydztw), doceniam dostępne warianty Togo. Ale z drugiej strony wydaje mi się, że to sofa przeznaczona tylko do wielkich pomieszczeń i w standardowym polskim salonie przytłoczyłaby wnętrze. Sama nie wiem.

Togo sofa 1

via ezpong.com

Togo sofa 2

via enjoyyourhomenl.wordpress.com

Togo sofa 3

via cgarchitect.com

Togo sofa 4

via flohomedesign.com

Togo sofa 5

via gnibo.com

Togo sofa 6

via creaytive.wordpress.com

Togo sofa 7

via domo.com.au

Przynajmniej wiem jedno: jeśli już kiedyś miałabym zdecydować się na Togo, to najchętniej w brązowej skórze. Ta wersja wygląda najbardziej przytulnie:

Togo sofa 8

via flohomedesign.com

A w trakcie przeglądania dzisiejszych zdjęć po raz piąty doszłam do wniosku, że Togo wygląda jak gąsienica:

Deser

via coloribus.com

Wymerdaj komentarz ;D

