Dorosła samica bydła domowego

Tak się nieszczęśliwie złożyło, że moi współpracownicy (czyli cztery osoby dzielące ze mną pokój pomiędzy 8:00 a 16:00) są niezbyt dobrze dobrani. Rezultat jest taki, że panuje wśród nas niepokojąca cisza. Najwspanialszym towarzyszem dnia – a jednocześnie jedynym ratunkiem przed depresją – jest radio. Słucham go sobie jednym uchem i dzięki niemu czas jakoś mija. A do tego dowiaduję się niezwykle ciekawych rzeczach o szympansach, muzeach kolejnictwa i segregacji śmieci. Dziś mimochodem wpadła mi do głowy wiadomość o afrykańskim pomorze świń.

Temat na pierwszy rzut oka zupełnie nie pasuje do Terriera i nawet nie przyszło mi do głowy, żeby poszukać wspólnego mianownika. Ale kiedy usiadłam przy komputerze, bezwiednie zaczęłam szukać wnętrz z rzeźbami w kształcie konia, obrazami z krowami i takimi tam. Kiedy uświadomiłam sobie, co mnie do tego zainspirowało, zaniemówiłam :D W każdym razie tym sposobem natrafiłam na intrygujące studio projektowe – Mad Cow Interiors. Wściekłe krowy w nazwie nie do końca mnie przekonują, ale same wnętrza już bardziej. Mimo że wolę jasne pomieszczenia, te zestawienia przypadły mi do gustu. Lubię taki miszmasz.

MadCow interiors 1

MadCow interiors 2

MadCow interiors 3

MadCow interiors 4

MadCow interiors 5

MadCow interiors 6

MadCow interiors 7

via madcowinteriors.com

Na koniec cielaczek (miało być – jak zwykle zresztą – na deser, ale wydało mi się to zbyt niesmaczne).

Deser

via wikimedia.org

Wymerdaj komentarz ;D

