Cytrusowy owoc o pomarańczowej skórce

Zacznę z innej beczki, nie mogę się powstrzymać: widziałam wczoraj prawdziwego Terriera! Mogłam go nawet pogłaskać, i to nie raz! :D Był cuuudowny, dokładnie taki, jakiego chcę (czyli taki). Zawsze uważałam się za kociarę i nie sądziłam, że kiedyś będę marzyć o psie… Ale Terriery są takie słodkie i pocieszne, a do tego rzadko szczekają. Trzymanie psa w mieszkaniu to może nie najlepszy pomysł, ale ja bez niego uschnę ;] No, to tyle w tym temacie.

Pora na wnętrza – tym razem o kolorach. Otóż nigdy nie przepadałam za tymi jesiennymi – od żółtego po czerwony, nie wspominając już o brązowym (zresztą kto normalny lubi kolor ekskrementów?). Po latach zaczęłam powoli zaprzyjaźniać się z niektórymi odcieniami żółtego (zwłaszcza musztarda – w smaku jest ohydna, ale w barwie zdobyła moje serce), ale od pozostałych stronię nadal. Wydawało mi się, że pomarańczowy to najgorsze zło, zupełnie nie ja. Tymczasem ostatnio dałam się przekonać do pewnej pomarańczowej lampy i do dziś nie mogę przeżyć, jak to się mogło stać :D Żeby się usprawiedliwić znalazłam kilka pomieszczeń z tym kolorem, które dają radę. W niektórych ilość tej barwy jest minimalna, ale według moich standardów i tak go dużo :D

Wniosek jest następujący – duża ilość bieli lub szarości sprawia, że pomarańczowy aż tak nie razi, a nawet pozytywnie ożywia wnętrze. Czyli innymi słowy – z umiarem wszystko przejdzie.

Orange interiors 1

via modesthomeplan.com

Orange interiors 2

via decoradvisor.net

Orange interiors 3

via denoxa.com

Orange interiors 4

via stepinit.com

Orange interiors 5

via mumudesign.com

Orange interiors 6

via iwjobs.com

Orange interiors 7

via decordemon.blogspot.com

Orange interiors 8

via wnetrzazewnetrza.pl

Office

via leroymerlin.pl (nigdy nie sądziłam, że znajdę inspirację właśnie na tej stronie :D)

Orange interiors 10

via iidudu.com

Smutny deser :(

Deser

via thegreenhead.com

Wymerdaj komentarz ;D

