Wyzwanie: osoba, której dom jest blisko czyjegoś domu, część V

Powracam do wyzwania, to już prawie koniec. Od paru dni próbowałam znaleźć coś ciekawego z Czech i męczyłam się niemiłosiernie! Nie spodziewałam się tego, bo o czeskich designerach pisałam już kiedyś i to nawet trzykrotnie (tu, tu i tu) i nie sądziłam, że znalezienie kolejnego będzie takim problemem. Może się starzeje.

W każdym razie, po przeszukaniu wieeelu stron i kuszącej wizji poddania się, ostatecznie stanęło na lofcie zaaranżowanym przez praskie studio OOOOX. To wnętrze jest bardzo spokojnie i chyba głównie dlatego mi się spodobało (zwłaszcza biorąc pod uwagę, że długie poszukiwania godnego projektu zszargały mi nerwy). Wprawdzie sama dodałabym trochę koloru, ale i tak moim zdaniem to mieszkanie pokazuje, że szary może być przyjemny, a niekoniecznie zimny. Nawet w wersji betonowej.

Grey loft OOOOX 1

Grey loft OOOOX 2

Grey loft OOOOX 3

Grey loft OOOOX 4

Grey loft OOOOX 5

Grey loft OOOOX 6

Grey loft OOOOX 7

Grey loft OOOOX 8

Grey loft OOOOX 9

Grey loft OOOOX 10

Grey loft OOOOX 11

via onekindesign.com

Przypomniał mi się przy okazj Krecik ;D

Deser

via fanpop.com

Wymerdaj komentarz ;D

