Reakcja odruchowa na podrażnienie zakończeń nerwowych w błonie śluzowej górnych dróg oddechowych

Nie znoszę niedziel. A właściwie to nie znoszę poniedziałków tak bardzo, że bolą mnie już dzień wcześniej. Szczególnie tym razem – prawie cały mijający tydzień spędziłam w domu, chorując na kaszel, więc straszliwie nie chce mi się wracać do mojej nudnej pracy. Totalny brak motywacji. Aż zaczynam się zastanawiać, czy nie powrócić do regularnej gry w lotka, a nuż wygram grube miliony.

Jednak lepiej skończę z narzekaniem, zanim się jeszcze na dobre nie rozpędziłam. Nikomu nie chciałoby się czytać mojego użalania. Zamiast tego prezentuję składane zwierzaki – moje dzieciństwo wyglądałoby z nimi zupełnie inaczej, są fantastyczne! :D

Ringo animals 1

Ringo animals 2

Ringo animals 3

Ringo animals 4

Ringo animals 5

Ringo animals 6

A kto już złożył zwierzaki, może je sprzedać na straganie:

Deser

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej producenta – Ringo.

Wymerdaj komentarz ;D

