Wyzwanie: osoba, której dom jest blisko czyjegoś domu, część III

Ciąg dalszy wyzwania – pora na Ukrainę. Wyszukanie ciekawych projektów z tego kraju okazało się zaskakująco trudne, dużo trudniejsze niż w przypadku Białorusi! Niemiło mnie to zaskoczyło. Zwłaszcza że byłam we Lwowie kilka lat temu i baaadzo mi się tam podobało. Z miasta wyraźnie bije kreatywność, zresztą podobna do polskiej – historia nauczyła mieszkańców, jak tworzyć coś z niczego. Założyłam, że ta pomysłowość będzie miała swoje odzwierciedlenie w designie. Niestety, nie wzięłam po uwagę, że wyobraźnia i styl nie zawsze idą w parze.

Ostatecznie znalazłam parę godnych reprezentantek:

Kley Design

Yova Yager i Ira Miller tworzą studio Kley Design. Zajmują się głównie tworzeniem oświetlenia, więc na tym się skoncentruję. Myślę, że doskonałym wstępem będzie motto z ich strony: We don’t apply for genius, just create the mood. Coś w tym jest ;]

Cardboard Egg:

Kley Design Cardboard Eggs 1

Kley Design Cardboard Eggs 2

Glass & Wood (coś mi przypomina…)

Kley Design Glass & Wood 1

Kley Design Glass & Wood 2

Owl light (nie mogło zabraknąć sowy!):

Kley Design Owl light 1

Kley Design Owl light 2

Yolk:

Kley Design Yolk 1

Kley Design Yolk 2

Zoomy:

Kley Desisgn Zoomy 1

Kley Desisgn Zoomy 2

Kley Desisgn Zoomy 3

Na deser inny projekt – wieszak na klucze. Kocur :D

Deser

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Kley Design.

Wymerdaj komentarz ;D

