Największe miasto w Chinach

Tym razem prezentuję wspaniały hotel w Chinach, a ściślej rzecz ujmując – w Szanghaju. Znajduje się w jakiejś modnej dzielnicy, zbiera nagrody za wystrój i przyciąga rzesze zachwyconych turystów. Przyznaję, zwrócił moją uwagę, ale bynajmniej nie spowodował estetycznych zachwytów. Przeglądając zdjęcia zaczęłam się od razu zastanawiać, ile bym dała za pobyt w takim miejscu i doszłam do wniosku, że niewiele. Chyba studencka bieda zbyt niedawno zaglądała mi w oczy, żebym z własnej woli chciała odpoczywać w otoczeniu rozpadających się ścian i betonu wyglądającego na brudny.

Żeby nie było – owszem, miałyśmy grzyb na ścianie i prusaki, ale poza tym nasze mieszkania wynajmowane w trakcie nauki były znośne. Po prostu myśląc o hotelowym komforcie, myślę o miękkości, przytulności i kolorze. I chyba muszę jeszcze zażyć trochę luksusu, zanim uznam takie hotele za moje marzenie. Ale kto wie ;]

The waterhouse 1

The waterhouse 2

The waterhouse 3

The waterhouse 4

The waterhouse 5

The waterhouse 6

The waterhouse 7

The waterhouse 8

The waterhouse 9

The waterhouse 10

The waterhouse 11

The waterhouse 12

The waterhouse 13

The waterhouse 14

The waterhouse 15

via trendland.com

Chiński deser, którego nie miałam jeszcze okazji spożyć osobiście :/

Deser

via meishungblog.wordpress.com

Wymerdaj komentarz ;D

