Wyzwanie: osoba, której dom jest blisko czyjegoś domu, część II

Idę za ciosem – pora na drugą odsłonę wyzwania. Tym razem postanowiłam znaleźć interesujących projektantów z Białorusi. Muszę przyznać, że zadanie było trudne (zdecydowanie bardziej niż wczorajsze z Litwą), ale możliwe do wykonania. W trakcie przeprowadzania selekcji moją uwagę zwróciło przede wszystkim to, że na wielu stronach twórcy pokazują nie zdjęcia projektów, a jedynie ich wizualizacje. Odniosłam przez to wrażenie, że białoruscy designerzy są gotowi proponować ciekawe rozwiązania, ale obywatele nie są jeszcze gotowi, by je kupować.

Studio Fajno Design wybrałam nie tylko ze względu na nazwę, ale głównie hmm młodzieżowy charakter tych projektów. To nie do końca moja stylistyka, ale podoba mi się zabawa formą – widać, że w tym przypadku tworzenie po prostu sprawia radość.

Beatle:

Fajno beatle 1

Fajno beatle 2

Fajno beatle 3

Catch collection:

Fajno cacth 3

Fajno catch 1

Fajno catch 2

Dog (przyjmijmy, że to Terrier):

Fajno dog 1

Fajno dog 2

Fajno dog 3

Marinas Birds:

Fajno marinas birds 1

Fajno marinas birds 2

Fajno marinas birds 3

A na deser polski akcent ze strony Fajno Design ;D

Deser

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony internetowej Fajno Design.

Wymerdaj komentarz ;D

