Wyzwanie: osoba, której dom jest blisko czyjegoś domu, część I

Daaawno temu, kiedy Terrier był jeszcze szczeniakiem, zdarzało się, że w ramach wpisu realizowałam jakieś wyzwanie. Postanowiłam powrócić do tego zwyczaju i zamiast pisać jak zwykle cokolwiek, podjąć jakiś temat wymagający bardziej cierpliwych poszukiwań. W tym tygodniu pisałam o fantastycznych pracach słowackiego projektanta Borisa Klimka i to mnie zainspirowało: znajdę godnego uwagi projektanta z każdego kraju usytuowanego obok Polski. Zawsze byłam na bakier z geografią, więc może w ten sposób nauczę się, co to właściwie za kraje ;D

Na pierwszy ogień idzie – ze względów sentymentalnych – Litwa. Na litewskiego przedstawiciela designu wybrałam Barborę Adamonyte. Bardzo mi się spodobał jej projekt wizerunku sklepu z grzybami (nie do końca rozumiem, co jest na niektórych zdjęciach, ale przemawia do mnie ta prosta, czysta forma):

Barbora Adamonyte Grybai 1

Barbora Adamonyte Grybai 2

Barbora Adamonyte Grybai 3

Barbora Adamonyte Grybai 4

Barbora Adamonyte Grybai 4 Barbora Adamonyte Grybai 5

Barbora wpadła mi w oko jeszcze z innego względu – prowadzi kącik DIY w litewskim magazynie Lamu Slenis. Kojarzę ten tytuł i czasem przeglądam sobie archiwalne numery – zdarzają im się bardzo ładne zdjęcia (które zresztą stylizuje także Barbora). Jej pomysły na DIY też są zaprezentowane niczego sobie:

Deser 3

Deser 2

Deser 1

Wszystkie zdjęcie pochodzą ze strony internetowej Barbory Adamonyte.

2 thoughts on “Wyzwanie: osoba, której dom jest blisko czyjegoś domu, część I

Wymerdaj komentarz ;D

