Urządzenie elektroniczne przeznaczone do zdalnego odbioru ruchomego obrazu

Niechętnie przyznaję, że w trakcie studiów miałam pod ręką telewizor i zdarzało mi się oglądać rzeczy, do znajomości których teraz za nic w świecie się nie przyznam. Ale od ładnych paru lat żyje bez gołębnika (tak tę diabelską machinę nazywa mój tato) i wcale nie czuję się przez to źle. Nie tracę czasu na przerzucanie kanałów i ogólne odmóżdżanie, a jak już coś oglądam, to dlatego, że chcę, a nie przypadkiem. W tym momencie zupełnie nie tęsknię za posiadaniem telewizora, ale gdyby wyglądał tak, mogłabym się skusić ;]

Smool Homemedia 1

Smool Homemedia 2

Smool Homemedia 3

Smool Homemedia 4

Ten wyjątkowo estetyczny telewizor zaprojektowało studio Smool, a właściwie stojący za nim Robert Bronwasser. Czuję, że jeszcze kiedyś wrócę do jego prac, bo ta estetyka i spokojne kolory bardzo mi odpowiadają. No i sama wizja firmy też do mnie przemawia – A good product has the right looks, is smooth to use and cool to have. Czego chcieć więcej?

Tymczasem na deser prezentuję inny projekt jego autorstwa – oto ceramiczni ludzie. O.

Deser

Wszystkie zdjęcia pochodzą z oficjalnej strony internetowej studia Smool.

Wymerdaj komentarz ;D

