Wytwory małży, rzadko ślimaków

Tym razem wpis na bogato – przedstawiam najdroższe mokotowskie mieszkanie na sprzedaż, według obecnych wskazań serwisu Gumtree. Agencja nieruchomości zajmująca się tym apartamentem określa go jako Perełka (przez duże P!) – ma 260 metrów kwadratowych, pięć pokoi (w tym trzy sypialnie), własną windę i taras na ostatnim piętrze. To nie mój styl, ale muszę przyznać, że brzmi nie najgorzej.

Wiadomo – jako człowiek, którego nie stać na marmury, nie czułabym się w takim przepychu zbyt dobrze. Może to kwestia przyzwyczajenia. W każdym razie musiałabym dodać trochę koloru i zmienić parę rzeczy (wywalić trochę srebra z kuchni, stanowczo), więc zakup zupełnie mi się nie opłaca. Na marginesie – kwota do zapłaty wynosi 7 500 000 zł.

Zdjęcia, które wybrałam, wbrew pozorom nie oddają całego przepychu – bałabym się o image Terriera ;]

Mokotów na bogato 1

Mokotów na bogato 2

Mokotów na bogato 3

Mokotów na bogato 4

Mokotów na bogato 5

Mokotów na bogato 6

via vezun.pl

A na deser doskonała wiadomość! Jestem 2 000 000 zł do przodu! Rok temu pisałam o willi na Mokotowie, którą chętnie bym nabyła, ale nie było mnie stać. Dziś przypadkiem zauważyłam, że ogłoszenie nadal wisi, a cena spadła z 8 500 000 zł na 6 500 000 zł! Jeszcze parę lat i kupuję!

Pisałam o niej rok temu i to praktycznie co do dnia – to przeznaczenie, że akurat dziś mi się przypomniała. Będzie moja!

Deser

via gumtree.pl

Wymerdaj komentarz ;D

