Ustrojone drzewko świerku lub jodły

Rozpocznę banalnym tematem, ale robię to nie bez przyczyny – dzisiejsza pogoda nie należy do najprzyjemniejszych. Za to wreszcie spadł porządny śnieg! Już od tygodnia męczyłam się z wymyślaniem prezentów, bez żadnych rezultatów (zaczynałam nawet skłaniać się ku skarpetom…). Aż tu nagle zrobiło się biało i nareszcie poczułam, że rzeczywiście święta już tuż-tuż. Pomysły wciąż jeszcze kiełkują, ale widzę postęp.

Przy okazji w pracy stanęła choinka, a że przypadkiem widzę ją z mojego biurka, to zamiast standardowo gapić się pół dnia przez okno, gapiłam się na nią. Nie przepadam za ubieraniem choinki w domu (tzn. domu lat dziecinnych), jakoś nie sprawia mi to frajdy. Doszłam więc do wniosku, że może zainwestować w małe drzewko, które ładnie by wyglądało i pachniało (igliwie, mmm…). Szybko jednak przypomniałam sobie, że jestem leniwa.

I wtedy znalazłam ten projekt – idealny! Ekologiczny (wiadomo), ekonomiczny (w końcu jest wielorazowego użytku) i pachnący drewnem (to prawie jak igłami).

Wooden Christmas tree 1

Wooden Christmas tree 2

Wooden Christmas tree 3

Wooden Christmas tree 4

via thedieline.com

Oczywiście, jeśli kiedyś uda mi się znaleźć takie drzewko, nie może na nim zabraknąć Terriera ;]

Deser

via trendytree.com

Wymerdaj komentarz ;D

