DIY for dummies: mały, kulisty przedmiot lub kuliste zakończenie przedmiotu

Dziś pobawimy się w grę z cyklu Znajdź pięć różnic. Będziemy porównywać to, jak wyglądał mój kącik do pracy pół roku temu (zdjęcie pochodzi z wpisu, w ramach którego po raz pierwszy chwaliłam się naszym nowym lokum):

https://terrierdesign.files.wordpress.com/2013/03/workspace-1.jpg?w=560

Do tego, jak wygląda obecnie:

New chair 1

Dziś – po dosłownie miesiącach oczekiwań – dostałam moje urodzinowe krzesło :] Wprawdzie w tym momencie bliżej jest już do moich kolejnych urodzin, niż do tych ubiegłych, ale wcale mi to nie przeszkadza w cieszeniu się z prezentu. Do tej pory siedziałam na egzemplarzu jednego z najtańszych ikeowych składanych krzeseł i bolało mnie to coraz bardziej. I to nie tylko fizycznie, ale i estetycznie! I tak w moim życiu pojawił się on – Duke!

W międzyczasie w tym obszarze mieszkania nastąpiło jeszcze kilka innych, mniejszych lub większych zmian – dopiero przy robieniu zdjęć krzesła zauważyłam, że to rzeczywiście zupełnie inne miejsce. Pomalowałam stół, dodałam kilka drobiazgów i teraz jest mi tu jeszcze przyjemniej.

New chair 2

New chair 3

New chair 4

New chair 5

A! Nowym dodatkiem jest też szary konik z niespodziankowego weekendu w Sztokholmie (dla spostrzegawczych):

New chair 6

Podsumowując, jestem zachwycona moim nowym krzesłem! I ten idealny kolor! Na deser zwrócę uwagę na jeszcze jeden, jakże istotny szczegół – mam nowe gałki w szafie! ;D Poprzednie dręczyły mnie od samego początku swoją przeciętnością i pewnego dnia po prostu nie wytrzymałam. Gałki do Szafek – mała rzecz, a cieszy.

Deser

2 thoughts on “DIY for dummies: mały, kulisty przedmiot lub kuliste zakończenie przedmiotu

Wymerdaj komentarz ;D

