Zarost nad górną wargą

No i znów mi nie wyszło mi regularne pisanie :/ Zwalam to na deszcz, nadchodzącą jesień i depresyjną ciemność. Mimo wszystko mam nadzieję, że może wreszcie uda mi się zmobilizować i wpisy będą pojawiać się częściej.

Ostatnio niezwykle popularnym symbolem stały się wąsy. Nie takie prawdziwe, jak u wujka Mariana czy ….. (wstaw tu imię wujka o najbardziej sumiastych wąsach), ale ich symbol. Są na ubraniach, torbach i masie przeróżnych gadżetów. Nie wiem, skąd wzięła się ta moda, ale przyznaję, że sama też dałam się wciągnąć i mam parę drobiazgów. Nie mogłam więc przejść obojętnie obok takiego logo:

Moustache logo

Zauważyłam je w jakimś magazynie i musiałam od razu sprawdzić, co się za tym kryje. Okazało się, że to francuska firma produkująca meble! Od jej powstania minęło już kilka lat, ale nie mogłam się powstrzymać od pokazania nie najnowszej, a pierwszej kolekcji. To wystawne tło mnie zniewoliło ;) Może nie jest to najpiękniejszy zbiór mebli, jaki w życiu widziałam, ale zdecydowanie podobają mi się krzesła. Wyglądają jak mięciutkie i powyginane spinacze – z jakiegoś powodu wywołują mój uśmiech ;]

Moustache collection 1

Moustache collection 2

Moustache collection 3

Moustache collection 4

Moustache collection 6

Moustache collection 7

via yatzer.com

I deser – przyznaję, że osobiście miałam trudności z natychmiastowym zrozumieniem przesłania (znów zwalam to na jesień). Ale warto się wysilić!

Deser

via society6.com

Wymerdaj komentarz ;D

