DIY for dummies: popularna i nieprawidłowa nazwa trzmiela

Niespodziewanie, jak zwykle zresztą, nadszedł koniec wakacji. Korzystając z tej okazji postanowiłam zademonstrować, z czym kojarzy mi się tegoroczne lato – z moim balkonem! Wprawdzie zaistniał już kiedyś na innym blogu (tutaj), ale dlaczego mam się nie pochwalić ;]

Kiedy wprowadzaliśmy się w marcu do nowego mieszkania, nie przykułam do niego zbytniej uwagi. No bo co widowiskowego można stworzyć na powierzchni metra? Zmieniłam nastawienie, kiedy przypadkiem natrafiłam gdzieś (niestety już nie pamiętam nawet gdzie) na to zdjęcie:

Balkon inspiracja

Szybko doszłam do wniosku, że u mnie też tak można! Kupiliśmy piankę tapicerską (jako najtańszą odmianę materaca), obszyłam ją kocem z promocji, dorzuciliśmy do tego trochę poduszek z Ikei i ciach! Pojawił się on! Nasz wspaniały balkon! Zbliżmy się do niego… Tak wygląda na co dzień, kiedy kryje swoje wdzięki (przepraszam z góry za niebywałą jasność niektórych zdjęć, ale to nie moja wina, że mam taki nasłoneczniony balkon):

Balkon 1

Balkon 2

A tak, kiedy zaczyna służyć jako nasz trzeci pokój – blisko, coraz bliżej:

Balkon 3

Balkon 4

Balkon 5

Balkon 6

Jeszcze parę ujęć profilowych:

Balkon 7

Balkon 9

Jak widać, zaczęłam nawet hodować rośliny! Jeszcze pół roku temu takie skłonności były u mnie nie do pomyślenia, ale chciałam stworzyć nastrój. Kwiatki i mięta zdążyły już w międzyczasie wyrosnąć i uschnąć ;]

A na deser bączek, który lubi u nas przesiadywać:

Bączek

4 thoughts on “DIY for dummies: popularna i nieprawidłowa nazwa trzmiela

Wymerdaj komentarz ;D

