Rząd owadów uskrzydlonych

Wczorajszy wpis jako deser zawierał składaną sofę KAMP. Od razu skojarzył mi się z nią fotel Butterfly o podobnej formie, ale ten temat zostawiłam na dziś ;] Tak naprawdę nigdy się nie zastanawiałam, czy ten mebel mi się w ogóle podoba, czy też nie. Owszem, widziałam już z nim niejedno wnętrze, ale do tej pory nie budził we mnie szczególnej ekscytacji.

Aż do dziś. Przyjrzałam mu się dokładnie z każdej strony i w różnych wersjach, przeczytałam, że został zaprojektowany około 1938 (fotel, który po tylu latach cieszy się taką popularnością zasługuje na uznanie!) i doszłam do wniosku, że nie jest taki zły :] Z góry przepraszam ekologów, ale najbardziej podoba mi się w skórzanej wersji i z narzuconą owczą skórą. Chciałabym się w niego zapaść.

Butterfly Chair 1

via modernfindings.com

Butterfly Chair 2

via mymilieu.com

Butterfly Chair 3

via zpotrzebypiekna.pl

Butterfly Chair 4

via shop.humanoid.nl

Butterfly Chair 5

via lostintimepl.blogspot.com

Butterfly Chair 6

via omakotivalkoinen.casablogit.fi

Więcej wnętrz z owcą – tutaj.

Deser – to również Butterfly Chair, ale w bardziej współczesnym projekcie. Obawiam się, że ta wersja nie przetrwa 75 lat ;]

Deser

via californiahomedesign.com

Wymerdaj komentarz ;D

