Wyrób włókienniczy otrzymywany przez spilśnianie

Pisałam już kiedyś o tym, że nie jestem zbyt dobrze skoordynowana i niestety zdarza mi się przez to zrobić sobie krzywdę. Tydzień temu oparzyłam się czajnikiem (szatańska machina!) i zaczęłam się zastanawiać, co zrobić z moim otoczeniem, żeby było mniej niebezpieczne. Najwyższy czas przestać cierpieć ;D Przyszło mi do głowy, że najprościej byłoby obłożyć ściany i sprzęty czymś miękkim i nieszkodliwym.

Zaczęłam szukać konkretnych produktów, dzięki którym nie nadwyrężałabym już tak swojego zdrowia, i tym sposobem trafiłam na projekt koreańskiego studia KAMKAM – filcowe meble. Doskonałe!

The dressed up furniture 1

The dressed up furniture 2

Te dwie muszę mieć koniecznie! Wyglądają jak pan i pani ;]

The dressed up furniture 3

The dressed up furniture 4

The dressed up furniture 5

via kam-kam.org

Pewnie jeszcze wrócę do projektów tego duetu, ich kreatywność jest zdecydowanie godna prezentowania na łamach Terriera. Ale zanim powstanie kolejny wpis, nie mogę się powstrzymać, żeby nie zakończyć obecnego innym dziełem KAMKAM – składaną sofą KAMP :D

Deser 1

Deser 2

Deser 3

via kam-kam.org

Wymerdaj komentarz ;D

