Wznowienie wykonywania czegoś po przerwie

Przez ostatnie dwa tygodnie byłam zajęta ponad miarę, więc nic nie pisałam. Aż w końcu doszłam do wniosku, że równie dobrze już zawsze mogę być zajęta i nie ma co wymyślać wymówek, tylko pisać :] Może nie każdy wpis będzie długi i treściwy, ale tak czy owak postaram się znaleźć na nie czas. Smutno mi jednak bez Terriera.

Odkryłam dziś fantastyczne studio designerów – GamFratesi. Tak naprawdę to odkryłam je już wcześniej, ale o tym nie wiedziałam – tutaj pisałam o biurku projektu tego duetu, Rewrite. Na studio składa się Włoch Enrico Fratesi i Dunka Stine Gam (kto teraz zgadnie, skąd się wzięła nazwa?). Razem tworzą rzeczy, które absolutnie wpisują się w moją ulubioną stylistykę – na pozór są proste, wręcz minimalistycznie, a kryją w sobie niesamowity pomysł, lekkość i filuterność. Moim zdecydowanym faworytem jest Nobu, trochę kojarzy się z PKP, ale to tylko dodaje mu uroku.

Czuję, że o GamFratesi będzie jeszcze bardzo głośno. Dorzucam też kilka rysunków projektów – i one budzą mój zachwyt ;]

enrico 024

enrico 004

enrico 015

Haiku

enrico 034

Medusa 2

Medusa

Moleskine House 1

Moleskine House 2

Moleskine House 3

Moleskine house

Nubo 1

Capture One 26806.tif

Capture One 26798.tif

Nubo

Dziś sobota, w większości polskich domów dzień porządków – stąd na deser najbardziej designerska szczotka, jaką w życiu widziałam ;D

Deser 1

gamplus 03-13 050

Baffi

Wymerdaj komentarz ;D

