Popularna nazwa różnych utwardzalnych mas plastycznych

Pierwszy rzut oka – beton. Surowo, minimalistycznie, zimno. Ale drugie spojrzenie wychwytuje ciepłą żółć i jasne drewno, które dodają tym wnętrzom smaku i przytulności. Mi się podoba :]

Poniższe zdjęcia przykuły moją uwagę na jednym z odwiedzanych przeze mnie regularnie anglojęzycznych blogów. Jakież było moje zdziwienie i duma, kiedy przeczytałam, że wnętrze tego domu zostało zaprojektowane przez polską (a ściślej rzecz ujmując – poznańską) pracownię mode:lina. Brawo!

Beam & Block House 1

Beam & Block House 2

Beam & Block House 3

Beam & Block House 4

via modelina-architekci.com

W drodze powrotnej do domu widziałam dziś taki oto rower, muszę go mieć! :D

Deser

Drugi deser

via emago.com

Wymerdaj komentarz ;D

