Kawałek materiału, pokryty substancją samoprzylepną

Nie wiem, czy już o tym wspominałam, ale bywam czasami strasznie… yyy… nieskoordynowana. Niestety. Potrafię klaskaniem zrobić sobie siniaki na dłoniach, uderzyć nosem w drzwi (przynajmniej raz w tygodniu w pracy ‚wchodzę’ w drzwi, bo dłoń poruszająca klamkę porusza się w moim przypadku wolniej niż reszta ciała), czy włożyć palec w poruszający się wiatrak.

Nie wszystkie sytuacje wspominam z uśmiechem, ale zdążyłam już przywyknąć i bez moich małych wypadków czułabym się chyba dziwnie. Poza tym dzięki nim doceniłam, jak ważne jest bycie wyposażonym w plastry ;D Te stworzone przez Vivi Feng i Yu-Ping Chuang byłyby dla mnie idealne! Zasłużenie wygrały w tym roku nagrodę The Dieline, w jury musiało być dużo podobnych do mnie ofiar losu, jesteśmy wszędzie! :D

BANDiful 2

BANDiful 1

BANDiful 3

BANDiful 4

BANDiful 5

via thedieline.com

Na koniec – uroczy filmik przedstawiający jednego z twórców:

Wymerdaj komentarz ;D

