Gatunek owada z rodziny komarowatych, rzędu muchówek

Miałam dziś lekkie problemy z wymyśleniem tematu wpisu. Początkowo byłam przekonana, że to po prostu nie mój dzień i dlatego nic mnie nie inspiruje. Ale kiedy po raz trzeci w ciągu minuty zaczęłam rozpaczliwie drapać swoje biedne stopy (moja twarz wyglądała lepiej od nich, kiedy miałam trądzik!), zrozumiałam, co mnie blokuje. Ugryzienia tych przeklętych komarów!!!

Zaczęłam nawet inwestować w plastry, bransoletki i inne odstraszacze – mam nadzieję, że coś pomoże, bo zwariuję :/ Jak tak dalej pójdzie, to mimo swojej nienawiści do cebuli i czosnku zacznę pochłaniać je garściami, instalować pod ubraniem i przygotowywać sobie z nimi kąpiele. Wszystko, żeby uwolnić się od swędzenia. Pomocy!!!

A oto powód tej męki, który w mojej głowie urósł już do takich rozmiarów:

Mosquito

via society6.com

Pan Michael Bihain musiał mieć ten sam problem, bo stworzył inspirowane komarami krzesło. Obstawiam, że siedział sobie biedny nad projektem i drapiąc kończyny głowił się, jaki by tu stworzyć mebel. I wtedy go natchnęło. Widzę pewne podobieństwo ;]

Mosquito chair 1

via newyorkmarkt.com

Mosquito chair 5

via arenascollection.com

Mosquito chair 6

via thewhitehotelselection.com

Mosquito chair 4

via wildspirit.eu

Podsumowując wywód, moim największym marzeniem jest obecnie łóżko z moskitierą. Nie wyszłabym spod niej do listopada, tak na wszelki wypadek.

Moquito net

via themaisonette.net

I na koniec cytat z pana, którego bardzo cenię. Może nie jest to najbardziej wzniosła  z jego myśli, ale pasuje dziś jak ulał :]

Mosquito Dalai Lama

via ignite.me

Mam dziwne przeczucie, że zanim nadejdzie jesień, owady swoim uporczywym gnębieniem zmuszą mnie jeszcze do niejednego wpisu.

Wymerdaj komentarz ;D

