Element codziennego ubioru, zakładany na stopy

Wpis będzie krótki, gdyż pogryzły mnie komary i trudno mi się skupić.

Mamy w domu już dziesiątki kabli i mam wrażenie, że jakimś dziwnym sposobem ciągle się mnożą. Czary! Czekam niecierpliwie na nadejście ery absolutnie bezprzewodowej, od czasu do czasu próbując wynaleźć jakieś sprytne rozwiązanie na obecną sytuację. To poniższe może nie jest zbyt odkrywcze i przy naszej ilości tego tałatajstwa raczej niewiele by wniosło, ale za to jest całkiem estetyczne. Zwłaszcza na tle innych sposobów, takich jak dość oczywiste szpetne rury.

Oprócz praktyczności, te kablowe skarpety kojarzą mi się z dzieciństwem i moimi nieudolnymi próbami robienia na drutach – tym bardziej zasłużyły na wpis ;]

Cable sock 1

Cable sock 2

Cable sock 4

Cable sock 5

via arco.nl

Kiedyś zastanawiałam się nad takim rozwiązaniem, ale gdybym chciała w ten sposób uporządkować wszystkie kable znajdujące się w moim mieszkaniu, to wyszłaby z tego ptasia dżungla.

Deser

via freshome.com

Wymerdaj komentarz ;D

