Jedna z najbardziej istotnych części roweru

Moim ulubionym pojazdem jest wprawdzie hulajnoga, ale żywię głęboki szacunek i sympatię do rowerzystów. Wszak sama kiedyś śmigałam po lasach! Jednak od kiedy mieszkam w Warszawie, nie chciało mi się utrudniać komunikacji w mieszkaniu rowerem tylko po to, żeby móc poruszać się szybciej po pełnych spalin i betonu ulicach (moja kondycja czyni ze mnie krótkodystansowca, więc na podmiejskie tereny zielone jechałabym pewnie – bez uprzedniego przygotowania – parę dni). Być może skuszę się kiedyś na Veturilo, ale niczego nie obiecuję ;D Jak na razie moja żółta hulajnoga dostarcza mi wystarczająco dużo radości.

Rower zasłużył dziś na wyróżnienie i poświęcenie kilku słów ze względu na ten oto stolik – Tour Table:

Tour table 1

via finelightingnews.com

Tour table 2

via rolejump.info

Gdyby ktoś mi zasugerował, że może mi się spodobać szklany stół z nogami zmajstrowanymi z kół rowerowych, popukałabym się w czoło (delikatnie mówiąc…). Ale naprawdę ma coś w sobie, coś wyjątkowego :] We wnętrzach prezentuje się znakomicie i nie budzi skojarzeń, że to mieszkanie wuefisty:

Tour table interiors 1

Tour table interiors 2

via muangthai.pinger.pl

Na zakończenie autorka, włoska projektantka Gae Aulenti. Podoba mi się jej styl!

Gae Aulenti

via fondazionemaxxi.it

Wymerdaj komentarz ;D

