Gatunek dużego ssaka drapieżnego z rodziny niedźwiedziowatych

Kiedy daaawno temu pisałam o tacach Ibride, nie miałam pojęcia, że katalog tej firmy kryje więcej niesamowitości. W drugim odcinku zwierzęce meble, wspaniałe! Gdzieś już je nawet kiedyś widziałam, ale nie skojarzyłam z producentem i zapomniałam…

Niestety, skoro szkoda mi funduszy na taki drobiazg jak taca, to nawet nie ma co marzyć o półce na książki za niebagatelne kilka tysięcy euro. Ale to kwestia czasu! ;D

Do rzeczy – po pierwsze niedźwiedź:

Joe Ibride 1

Joe Ibride 2

via domesticoshop.com

Po drugie koń:

Elisee Ibride 1

Elisee Ibride 2

via shop.ijgenwijs.nl

I po trzecie struś:

Diva Ibride 1

Diva Ibride 2

via tapetoramadesignstore.se

No i dla pełnego obrazu – parę zdjęć zwierzaków w ich naturalnym środowisku (koń biegł za szybko, więc nie dało się go sfotografować):

Joe Ibride 3

Diva Ibride 3

via ibride.fr

Na deser tym razem psy – prawie jak Terriery ;D

Deser

via madeindesign.co.uk

Wymerdaj komentarz ;D

