Jednoosobowy mebel do siedzenia z oparciem

Sen, a raczej kwestia wyspania się, to jeden z najważniejszych elementów mojego życia. Choćbym nawet zasnęła z kurami, kiedy wstaję na skutek uporczywego dźwięczenia jednego z wcieleń szatana (zwanego również budzikiem), to dzień będzie z założenia należał do ziewanych. W związku z tym mam lekkiego świra na punkcie planowania swojego snu. Muszę dokładnie wiedzieć, kiedy znowu będę mogła zwlec się z łóżka bliżej południa – mogę wtedy odliczać dni i żyć nadzieją. Może dla większości ludzi nic w tym wielkiego, ale dla mnie to katorga – przez ostatnie dwa weekendy musiałam budzić się rano!

Zatem obecnie wszystkie moje myśli skupiają się na rozmarzaniu o najbliższej sobocie, którą całą prześpię (chociaż, znając życie, pewnie jak na złość wstanę rano, sama z siebie). Trudno mi myśleć i pisać na inne tematy, więc krótko – oto fragmenty mieszkania młodej duńskiej projektantki Niny Bruun. Może nie widać na nich wiele, ale mi wystarczają – jest jasno, rześko i intrygująco:

Nina Bruun interiors 4

Nina Bruun interiors 3

Nina Bruun interiors 2

Nina Bruun interiors 1

via lamaisondannag.blogspot.com

Na deser jeden z projektów Niny – krzesło Fold. Żeby nie było, że poza urządzeniem mieszkania nie umie zrobić nic ładnego. Bo umie :]

Deser

via ninabruun.com

Wymerdaj komentarz ;D

