Urządzenie transportowe unoszące się na powierzchni wody

Jeśli zdarza mi się już pisać o mojej pracy, to z zasady nie w pozytywach. Raczej, że nudzę się tam i marnuję ;] Z oczywistych względów moje ‚robocze’ zajęcie nie inspiruje mnie w życiu do niczego, ale w ostatnich tygodniach nastąpił wyjątek. Otóż przypadło mi w udziale inne biurko, kilkadziesiąt metrów dalej. Biurko jak biurko, właściwie takie samo, ale widok! Straaaszliwy.

Tak już mam, że kiedy tylko się zamyślę (a zdarza się to dość często), patrzę przez okno. Niestety, mój widok jest teraz nieco ograniczony i patrzę wówczas prosto na pewną szkaradę. Na szczęście drzewa i inne budynki nie pozwalają mi dostrzec jej w całej okazałości, ale mimo wszystko, fuj. Jak można wybudować coś tak brzydkiego? Nie mam nawet potrzeby znać żadnych szczegółów dotyczących projektu i procesu tworzenia tego wątpliwego ‚dzieła’ – jego wygląd mówi wszystko.

Poniżej ujrzycie budynek, który spędza mi sen z powiek. Między zdjęciami zamieściłam też inspirację, która według mnie służyła jego twórcom – które zdjęcie nie pasuje? :D

Awful building 1

via skyscrapercity.com

Awful building 2

via skyscrapercity.com

Awful building 3

via tapety.pinger.pl

Awful building 4

via andrzej1.flog.pl

Awful building 5

via fotoforum.gazeta.pl

Od jutra ma być dieta, więc zamiast deseru okrutna waga:

Deser

via ideafixa.com

Wymerdaj komentarz ;D

