Osoba uprawniona do praktycznego stosowania wiedzy z zakresu stomatologii

Panicznie boje się dentysty. Kiedy byłam dzieciakiem, rodzice próbowali mnie przekupić, żebym dała się namówić na wizytę. Raz nabrałam odwagi, bo skusili mnie wizją Nintendo i skończyło się to hmm zwymiotowaniem na moją mamę :/ Aż tak źle już nigdy nie było, ale strach pozostał. Chyba po prostu jestem mięczakiem i boję się bólu, a dentysta to jego najwierniejsze wcielenie.

Chciałam wynaleźć jakieś ciekawe stomatologiczne wnętrze i kilka rzeczywiście wyglądało bajkowo (przynajmniej na poziomie recepcji). Doszłam jednak do wniosku, że przy moim nastawieniu nawet wysadzany złotem gabinet wyglądałby w mojej głowie mniej więcej tak:

Dentist's interiors 1

via society6.com

albo tak:

Dentist's interiors 2

via society6.com

Także nie ma co się oszukiwać, nie istnieje żaden designerski gabinet dentystyczny, w którym byłoby mi dobrze. Jeszcze kilka przestróg, żeby wpis nie był za krótki ;]

Dentist 4

via etsy.com

Dentist 3

via etsy.com

Dentist 2

via etsy.com

Dentist 1

via etsy.com

I na deser sprytne rozwiązanie – no bo kto lubi, kiedy w tubce zostaje pasta? ;D

Deser

via axel-redfield.deviantart.com

Wymerdaj komentarz ;D

