Nadwieszony element architektoniczny budynku

Ostatni wpis był o tym, że nienawidzę gołębi, więc tym razem coś pozytywnego: balkony są wspaniałe ;D Niestety praktycznie we wszystkich mieszkaniach, które do tej pory wynajmowałam, na balkonie mogła zmieścić się co najwyżej moja stopa. Nie miałam pola do popisu – nie wystarczyłoby miejsca na jakąkolwiek aranżację. No może poza postawieniem na środku jednego, niewielkiego stołka. Albo doniczki.

W obecnym mieszkaniu sytuacja zmieniła się diametralnie – balkon ma cały metr kwadratowy! Nadal nie zmieści się wiele, ale mam wspaniały pomysł na jego urządzenie i jestem w trakcie dokonywania zakupów. Mam zamiar dokończyć, kiedy tylko przyjdzie wypłata i, rzecz jasna, pochwalić się nim tutaj. A tymczasem:

Balcony design 1

via urzadzamy.pl

Balcony design 2

via ekgwhitehouse.pl

Balcony design 4

via homeworld31.ru

Balcony design 3

via mydesiredhome.com

Cute Balcony

via marool.com

Na deser najbardziej znana scena balkonowa:

Deser

via avaxnews.com

Wymerdaj komentarz ;D

