Mebel skrzyniowy z szufladami, szafkami i skrytkami

Zauważyłam, że pisanie o mojej codziennej pracy przychodzi mi znacznie trudniej niż wyjawianie szczegółów mojego życia prywatnego, nawet tych najbardziej dziwacznych. To zajęcie w żadnym wypadku nie jest spełnieniem marzeń, więc nudzę się tam straszliwie (nawet wtedy, kiedy jestem zajęta!), męczę i ogólnie nastrajam pesymistycznie.

Jedynym znanym mi sposobem na lekkie poprawę humoru w biurze jest personalizacja przestrzeni. Pod tym bardzo skomplikowanym pojęciem rozumiem obstawianie całego biurka drobiazgami, żeby czuć się bardziej hmm domowo (jakkolwiek absurdalnie by to nie zabrzmiało). Głównym punktem mojego biurka jest więc zbiór pań, a wygląda to tak:

Moje biurko 1

Moje biurko 2

Nietrudno spostrzec, że jedna z tych pań ma brodę i wąsy. Otóż za każdym razem, kiedy już naprawdę mam dość, demoluję jedno ze zdjęć. Żeby nie było – takich pomazanych było znacznie więcej, ale przez zmiany pokoju i przemeblowanie postanowiłam zacząć od nowa. Kiedy wszystkie już będą oszpecone, to rzucam pracę. To postanowione! ;D

A na deser moja filozofia życia:

Deser

via magicalmaths.org

2 thoughts on “Mebel skrzyniowy z szufladami, szafkami i skrytkami

Wymerdaj komentarz ;D

