Stop żelaza z węglem, plastycznie obrobiony i obrabialny cieplnie

Dzisiaj przedstawiam mój nowy ulubiony mebel: stolik! Jest metalowy, zielony i wspaniały, a do tego został stworzony specjalnie dla mnie :] Tak, oznacza to, że nie jest z Ikei! Pogodziłam się z tym, że większość sprzętów w naszym wynajmowanym mieszkaniu, chcąc – nie chcąc, pochodzi z tego sklepu, ale cieszę się jak dziecko, kiedy od czasu do czasu sprawiam sobie coś bardziej wyjątkowego.

Na początku nie byłam w stanie znaleźć odpowiedniego miejsca dla mojego nowego nabytku. Wydawało mi się, że żaden kąt nie jest wystarczająco godny i reprezentatywny. I tak sobie stał z boku, aż zrozumiałam, że powinien należeć do mojej hmm pracowni (to trochę zbyt szumne określenie na biurko, ale co tam). Stoi sobie tutaj już od kilku dni, dźwiga połowę mojej kolekcji Elle Decoration i inne takie. Sprawuje się znakomicie!

Stolik pochodzi od młodych polskich projektantów, których znam osobiście i ręczę za ich solidność :D Już niebawem będą znani jako mobelfabrik.pl, ale zanim to nastąpi i odniosą oszałamiający sukces, to chętnie ich reklamuję na łamach Terriera. Meble są dostępne w różnych opcjach, rozmiarach i kolorach. Polecam!

Metal table 1

Metal table 2

Metal table 3

Metal table 4

Metal table 5

A na deser śruby.

Deser

via society6.com

2 thoughts on “Stop żelaza z węglem, plastycznie obrobiony i obrabialny cieplnie

Wymerdaj komentarz ;D

