Specjalny region administracyjny Chińskiej Republiki Ludowej

Od mniej więcej 7. roku życia nie musiałam z nikim dzielić pokoju. Zawsze miałam swój własny – mniejszy lub większy – kąt, w którym mogłam się zaszyć za zamkniętymi drzwiami. Nie wyobrażam sobie życia w akademiku czy w kawalerce w jakimkolwiek towarzystwie. Taki ze mnie burżuj! ;]

Tym bardziej te zdjęcia mrożą mi krew w żyłach. Hong Kong – bo tam zostały wykonane – to jedno z najbardziej zaludnionych miejsc na Ziemi. Poniższe mieszkania mają średnio 40 stóp kwadratowych. Na początku nie zauważyłam jednostek i nie przeżywałam. Ale wtedy policzyłam, że to są niecałe 4 metry kwadratowe!!!

Mieszkania zostały przedstawione z góry, bo nie było innego sposobu, aby w miarę przejrzyście je sfotografować:

Birds eye view 1

Birds eye view 2

Birds eye view 3

Birds eye view 4

Birds eye view 5

via theatlanticcities.com

Masakra!

Na pocieszenie –  plan mieszkań z Frendsów :D Na stronie są też nie lada gratki z innych seriali!

Deser

via flavorwire.com

2 thoughts on “Specjalny region administracyjny Chińskiej Republiki Ludowej

  1. w tym miejscu ze znakiem zapytania była przecież szafa, gdzie monica wpychała różne niepotrzebne rzeczy. nie rozumiem, jak ktoś, komu chciało się rysować plan mieszkania, mógł tego nie wiedzieć :)?

Wymerdaj komentarz ;D

