Twórca ogólnej i szczególnej teorii względności

Wstałam dziś lewą nogą. Chce mi się jednocześnie spać, płakać i siać zniszczenie, bez żadnego konkretnego powodu. Zachód słońca i nadchodzący koniec dnia trochę mnie podniósł na duchu, wystarczyło nawet sił na wpis. A będzie on służył poprawie samopoczucia i wzrostowi motywacji.

Einstein to mój wielki idol już od lat (ostatnio demonstrowałam jego niezwykle ważną rolę w moim mieszkaniu – o tu). Próbowałam nawet zgłębić jego teorie, ale fizyka nigdy nie była moim największym sprzymierzeńcem. Nie przeszkadza mi to jednak lubić go jako poczciwego staruszka. Nieważne, czy rzeczywiście był poczciwy, czy też nie aż tak – przy obecnym nastroju pogodne cytaty z mądrego człowieka poprawiają mi nieco samopoczucie.

Einstein quote 1

Inspirational Quote

Einstein quote 2

EinsteiNewtonelicious

Einstein quote 3

Bicycle quote

Einstein quote 4

Albert Einstein

Einstein quote 5

Albert Einstein

Einstein quote 6

Albert Einstein

Einstein quote 7

Einstein

Einstein quote 8

Einstein: Nature

Einstein quote 9

Albert Einstein

A na deser zdjęcie, które do dziś wisi nad łóżkiem w moim pokoju z lat młodości. Obok dla równowagi wiszę ja w wieku około 4 lat, siedząca na trójkołowym rowerku. Motywowało mnie to do nauki ;D

Deser

via fixieyou.com

Wymerdaj komentarz ;D

