Gryzoń o charakterystycznym ogonie

Odkryłam dziś ciekawego pana. Nazywa się Thibaut Malet i jest francuskim designerem. Oto on:

Thibaut Malet

A oto logo jego firmy (Thibaut tworzy głównie w drewnie, więc bóbr pasuje jak ulał):

Malet header

A oto kilka jego projektów – wizytówki firmy:

Thibautmalet business cards 2

Thibautmalet business cards

Drewniane zabawki nawiązujące do ludzików z klocków LEGO:

Thibautmalet toy 1

Thibautmalet toy 2

Lampka:

Thibautmalet lamp 1

Thibautmalet lamp 2

Rower (to stary rower Thibaut, udoskonalony dębem):

Thibautmalet bicycle 1

Thibautmalet bicycle 2

Wpadł mi też w oko jeden z jego szkiców:

Drawing

A to dlatego, że skojarzył mi się z moim ulubionym budynkiem (pisałam o nim zresztą tutaj):

Bagatela 14

via fotopolska.eu

Na koniec najdziwniejszy projekt dzisiejszego bohatera – 10 000 hałdeczek soli. Intrygujące :D

Deser 1

Deser 2

Wszystkie dzisiejsze zdjęcia (poza zdjęciem mojego ulubionego budynku) pochodzą ze strony thibautmalet.com

2 thoughts on “Gryzoń o charakterystycznym ogonie

Wymerdaj komentarz ;D

