Dzieło przedstawiające makabryczną, najczęściej nierealną i pełną napięcia akcję

Nie znoszę się bać. Na co dzień sama sprawnie wymyślam sobie rozmaite lęki i fobie, więc nigdy nie widziałam potrzeby straszenia się jakimś filmem czy książką. A do wystraszenia mnie nie potrzeba wiele – skaczę zalękniona nawet na filmach dla dzieci. Wystarczy, że jakiś bohater wykona gwałtowny, niespodziewany ruch i już piszczę ;D

Postanowiłam jednak przełamać swój lęk. Akurat jestem sama w mieszkaniu i co chwila sprawdzam, czy drzwi są zamknięte i nikt nie schował się w szafie, ale mimo to tworzę wpis o pewnym domu. I to nie byle jakim, bo domu Freddiego Kruegera:

Horror

via scare-tactic.blogspot.com

Koszmaru z ulicy Wiązów rzecz jasna nie oglądałam – w młodości taka chwilowa odwaga skończyłaby się co najmniej moczeniem nocnym, a i dziś pewnie nie mogłabym po nim zasnąć. Co mnie zatem podkusiło? Dom Freddiego jest właśnie na sprzedaż (za 2 miliony dolarów) i wygląda całkiem uroczo:

Freddie Krueger house

Freddie Krueger house 1

Freddie Krueger house 3

Freddie Krueger house 4

Freddie Krueger house 5

Freddie Krueger house 6

Freddie Krueger house 7

Freddie Krueger house 8

Bubble Chair! :]

Freddie Krueger house 9

via celebdigs.com

I na deser miś, żeby trochę się uspokoić.

Deser

via society6.com

2 thoughts on “Dzieło przedstawiające makabryczną, najczęściej nierealną i pełną napięcia akcję

Wymerdaj komentarz ;D

