Pojazd mechaniczny służący do przewozu osób lub ładunków

Przeprowadzka za nami, piszę już z mojego nowego kącika (zdjęcia niebawem!). Kręgosłup jeszcze niedomaga od noszenia kartonów, łydki kręcą i głowa boli, ale było warto! Czuję, że Terrier tutaj odżyje ;] A, gdyby ktoś nie śledził profilu na fejsbuku – Terrier ma rok! Zatem zabieram się do roboty i piszę, piszę, piszę.

Dzisiejszy skok energii zawdzięczam 4-godzinnej przerwie w pracy spowodowanej anonimowym telefonem o podłożeniu bomby. Rzecz jasna to nie moja sprawka, ale nie będę kłamać – ewakuacja do domu na pół dnia to niezła sprawa. Postanowiłam uhonorować moją firmę za taką niespodziankę i będzie dziś o samochodach (taaak, to poniekąd moja branża, kto by pomyślał!).

Próbowałam znaleźć jakieś cieszące oko przykłady inspiracji samochodami we wnętrzach i meblach, niestety z dość opłakanym skutkiem. Może przemawia za tym fakt nieposiadania prawa jazdy, ale jakie to wszystko brzydkie! Pomysłowe, przyznaję, ale estetycznie bolesne. Ostatecznie wybrałam kilka sprytnych pomysłów, ale to totalnie nie mój styl :D

Car inspired furniture 1

via automotto.com

Car inspired furniture 2

via bedzine.com

via decorreport.com

Car inspired furniture 6

via freshomezine.com

Na deser – jadalnia w moskwiczu :D

Car inspired furniture 3

Deser 2

via englishrussia.com

2 thoughts on “Pojazd mechaniczny służący do przewozu osób lub ładunków

Wymerdaj komentarz ;D

