Przenosiny z jednego miejsca zamieszkania do drugiego, cd.

No i nadal piszę rzadko, ale tym razem mam usprawiedliwienie. I to całkiem sensowne, a nie w stylu ‚zimno, ciemno, nie chce mi się’. Wydaje się, że dopiero co pisałam o ostatniej przeprowadzce (było to tu) – minęło raptem pół roku i znów pakowanie, przenoszenie, ustawianie…

W perspektywie mam coś duuużo bardziej klimatycznego i szczerze mówiąc nie mogę się doczekać – tutaj czuję się teraz jak w jakiejś ponurej norze (zwłaszcza z milionem kartonów pod każdą ścianą). Przyznaję, przeprowadzki męczą i zastanawiam się czasem, czy nie zaciągnąć kredytu i zacząć wypruwać sobie żyły, ale jednak za bardzo podoba mi się możliwość zmiany mieszkania w dowolnym momencie i sprawdzania przy okazji różnych lokalizacji, rozkładów pomieszczeń i ogólnych rozwiązań. Tym sposobem mogę pożyć chwilę w miejscach, na których zakup pewnie nie byłoby mnie stać.

Ale mimo wszystko, sam proces pochłania dużo wysiłku fizycznego i psychicznego, stąd moja słaba aktywność. Za tydzień wszystko powinno już wrócić do normy. Kolejna przeprowadzka, mam nadzieję, nastąpi nie wcześniej niż za parę lat. Dwie w ciągu roku zdecydowanie wystarczą ;]

Packing & moving 1

Perfect Packing by Aleksandra Mikolajczak

Packing & moving 2

Packing List by Rebecca Rogers

Packing & moving 3

Move It by Pete Ryan

Packing & moving 4

Packing Pirate by Phil Jones

Standardowo postaram się wrzucać coś ciekawego na fejsbukowy profil, ale kolejny ‚prawdziwy’ wpis może przydarzyć się dopiero pod koniec lutego. Zatem:

Packing & moving 5

Moving Mountain by Louis Roskosch

Wymerdaj komentarz ;D

