Rodzaj grzybów należący do rodziny pieczarkowatych

Widziałam wczoraj na żywo słońce i niebieskie niebo, a do tego wreszcie udało mi się wyspać, więc po rekordowo długiej przerwie powracam. Jeden z moich ulubionych tematów – jedzenie ;D

Niegdyś brzydziłam się wszelkich jadalnych grzybów, bo ani to zwierzę, ani roślina. Jakoś nie mogłam się przemóc. Lata minęły, dojrzałam i dodałam do swojego jadłospisu pieczarki (tylko nie marynowane, bleh). Tak, wiem, na czym rosną, ale mimo wszystko nie jestem w stanie pochłonąć innych, bardziej wyrafinowanych grzybów.

A oto grzyby różnego rodzaju we wnętrzach:

Mushroom design 1

via cosmopolitanoutlet.com

Mushroom design 2

via danielhopper.com

Mushroom design 3

via designgrenade.com

Mushroom design 4

via interiorzine.com

Mushroom design 5

via pambaboma.com

Mushroom design 6

via skyblue-pink.com

I deser ;D

Deser

via artjetset.com

4 thoughts on “Rodzaj grzybów należący do rodziny pieczarkowatych

Wymerdaj komentarz ;D

